اس ام اس تبریک تولد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اس ام اس تبریک تولد
نوشته شده در 23 شهريور 1391
بازدید : 2872
نویسنده : آرمان حسيني

میلاد یكی كودك شكفتن گلی را ماند...
چیزی شگفت به زندگی آغاز می كند با شادی و اندكی درد......

 

میلاد تو رو به تك تك گل های دنیا تبریك می گم ولی می دونم همشون حسودیشون میشه ,
اخه تو تنها گل باغچه قلب منی....

 

نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
امروز روز توست... تولدت مبارک

 

تاریخ تولد بهانه ایست تافراموش نکنی آمدنت را.
تولدت مبارک

 

امیدوارم 100 سال بعد در چنین روزی كنارت كلی نوه نتیجه باشه و شمعای كیك ... سالگیت رو فوت كنی و هیچی از كیكم به خودت نرسه

 

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد
با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد
عزيزم امروز قشنگ ترين روز زندگيمه
تولدت مبارک

 

قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...
تولدت مبارک . . . دوستت دارم

 

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم . تولدت مبارک عزیزم . . .

 

روز تولد انسانها در هيچ تقويمي يافت نميشود ، چرا که فقط
در قلب کساني است که به آنها عشق ميورزيم . . .
عزيزم تولدت مبارک . . .

 

واسه من جشن تولدت يه بهونه بود هميشه / که رو هديه بنويسم دلم از تو دور نميشه
عزيزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

 

عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم
نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است
پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .

 

زيبا ترين تولد ها ، آن هائيست که در رويا براي کسي ميگيريم
که عاشقانه دوستش داريم
بهترين دليل واسه زندگيم تولدت مبارک

 

تو پرستوي اميدي مگر از من تو جه ديدي
غربت من و که ديدي از کنارم پر کشيدي !؟
با تمام بي وفائيت ميگم تولدت مبارک
دوستت دارم ...

 

رسيده روز تولد تو که باز برات هديه بگيرم
واسه من اينم يه جور بهونه ست بگم که چقدر برات ميميرم
روز آغاز زيستن مبارک

 

عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن
با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو
به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک







مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: